[TYPO3-UG Dutch] TT_news 3.0 List en Latest samen probleem?

Bing van Moorsel bing at idar.nl
Fri Jan 22 11:19:33 CET 2010

Hallo Wiechert,

Met punt 1 kan ik je helaas niet helpen maar met punt 2 ga ik het proberen.

Je kan in principe elke lib zijn eigen templates mee geven. zodat je de
default template dus niet verandert.
dit doe je door: "templateFile = fileadmin/templates/<jouw template>.html"
mee te geven.
hierdoor verandert de template alleen voor die lib. dit hoeft dus niet in de
Constant Editor. maar gewoon in de Setup.

in jouw geval gaat het dan zo iets worden:

#latestNews op elke pagina
lib.latestNews < plugin.tt_news
lib.latestNews {
       code >
       code = LATEST
       pid_list >
       pid_list = 23 # the pids where news are stored
       catImageMode = 0
       catTextMode = 0
        templateFile = fileadmin/templates/<jouw template>.html
}

ik hoop dat je er wat aan hebt,

Groet Bing.

"HocomAdvies (Wiechert Hooghwinkel)" <info at hocom-advies.nl> schreef in