[TYPO3-UG Dutch] pagina verwijderd uit pagetree

Arjan D arjanduijkers at gmail.com
Thu Jan 21 12:19:24 CET 2010

Hi List,

Ik heb zonet een pagina verwijderd uit de paginaboom maar nu blijft de
betreffende pagina wel in het menu staan?
Ook nadat ik de pagina heb gerefreshed. Waarschijnlijk heeft dit met de
cache te maken maar zou het niet zo moeten zijn dat
wanneer je een pagina verwijderd dit gelijk zichtbaar moet worden op de
website?

Hoe kan ik dit zo snel mogelijk voor elkaar krijgen want nu krijgt men een
bericht van pagina niet beschikbaar wanneer ze op menu item klikken .

Groeten,

Arjan