[TYPO3-UG Dutch] wrappen van een 3 lagen diep menu voor ie6

Eef Wesselink eef.wesselink at home.nl
Wed Jan 20 13:46:25 CET 2010

Hallo Arjan,

Zonder te weten of je deze methode misschien al geprobeerd hebt en of het in
jouw geval een oplossing is, heb ik het gevoel dat je het werkend zou
moeten krijgen als je in TS ietst plaatst als:

# ******************
#IE only patch
# ******************
[browser = msie]
page.headerData.3 = TEXT
page.headerData.3 = TEXT
page.headerData.3.value (
<link href="fileadmin/templates/css/patch67.css" rel="stylesheet"
type="text/css" />
)
[browser = msie] && [version = 8]
page.headerData.3 = TEXT
page.headerData.3 = TEXT
page.headerData.3.value (
<link href="fileadmin/templates/css/patch8.css" rel="stylesheet"
type="text/css" />
)
[global]

hoop dat je er wat aan hebt (niet getest...).

met vriendelijke groet,

Eef Wesselink