[TYPO3-UG Dutch] callback mail FORM in Typoscript werkt niet!

Idar Creative mail at idar.nl
Tue Jan 19 16:17:48 CET 2010

Jacco,

haha! Idee was goed! maar werk niet voor ons.
De callbackformulier zit op alle pagina's (ook bij de contact formulier)

(ps: Ik blijft het raar vinden waarom het mij niet lukt op via Typoscript
object een mail te sturen, misschien ligt het aan extra security issues in
4.3.1.)

groet,

Idar

"Jacco van der Post" <jacco at id-internetservices.com> schreef in bericht