[TYPO3-UG Dutch] callback mail FORM in Typoscript werkt niet!

Idar Creative mail at idar.nl
Tue Jan 19 12:50:18 CET 2010

Beste Jacco,

Bedankt voor deze oplossing. Dit vergt wel echter een toevoeging van een
extern plugin. Wij willen dit graag in de FORM object
implementeren.

Het probleem is simpel:
Op de site Typo3 by example [1], staat de minimale vereisen om een
mailformulier te verzenden:
----------------------
page.10 = FORM
page.10.data = Name|*input,40 || Address|textarea,40,10 || Send
it...|formtype_mail=submit|Send the form || |subject=hidden|This is the
subject
page.10.recipient = your at email.com
page.10.layout = ###LABEL###: ###FIELD###<BR>
page.10.locationData = 1
page.10.REQ=1
page.10.REQ.layout = ###LABEL### (Required): ###FIELD###<BR>
Als ik de bovenstaande test, dan werk het prima=> mail komt binnen!

verander ik de  page.10 naar de typoscript object "lib.callback", dan werkt
het niet. Formulier is wel te zien, maar geen mail binnen!

Groet,

Idar

[1] :
http://typo3.org/documentation/document-library/core-documentation/doc_core_tsbyex/0.0.16/view/5/1/#id3973464