[TYPO3-UG Dutch] categorieen niet te selecteren naar tt_news upgrade van v2.5.2 naar v3.0.1

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Tue Jan 19 12:32:53 CET 2010

Wellicht heeft iemand een idee/suggestie waarom ik nu geen categorieen
meer kan selecteren na de upgrade van tt_news van v2.5.2 naar v3.0.1.

Wat is het probleem?

Ik wil op een bepaalde pagine een listing (LIST) van tt_news items
tonen uit een bepaalde categorie maar het is onmogelijk een categorie
te selecteren, zie printscreen:
http://www.jordanvanbergen.nl/fileadmin/helpdesk/typo3/ttnewsupdate/problem1_nocategories_toselect.gif

Net alsof er geen categorie meer in de website voorhanden is maar die
zijn er dus wel, zie printscreen:

http://www.jordanvanbergen.nl/fileadmin/helpdesk/typo3/ttnewsupdate/problem2_butcategories_doexist.gif

En bij het individuele nieuwsitem kan ik ze ook selecteren. Merk op
dat we dus gebruik maken van subcategorieen binnen de
hoofdcategorieen, zie printsreen:

http://www.jordanvanbergen.nl/fileadmin/helpdesk/typo3/ttnewsupdate/problem3_andcategoriesareselected.gif

Dus iemand een idee waarom op een bepaalde pagina waar je een LIST van
tt_news items wil tonen je onmogelijk de categorieen kunt selecteren
en waarom deze dus NIET getoond worden?

Wat extra opmerkingen:
1. de database heeft meerdere domeinnamen en dus websites in 1
database
2. de sysfolder met tt_news records staat buiten deze
domeinnamen/websites
3. bij de LIST settings op de desbetreffende pagina wordt naar de
sysfolder verwezen uit 2 zoals je in de printscreen ziet.

Ik hoop dat iemand een suggestie of idee heeft?

Groeten,
Jordan