[TYPO3-UG Dutch] callback mail FORM in Typoscript werkt niet!

Idar Creative mail at idar.nl
Tue Jan 19 11:06:06 CET 2010

Beste Lijst,

Weet iemand aantal hints waar ik moet kijken?
Ik loop al dagen hiermee te kloten, helaas geen succes!

"Idar Creative" <mail at idar.nl> schreef in bericht
news:mailman.1.1263473328.2565.typo3-ug-dutch at lists.typo3.org...

> Hallo,
>
> Nee, ben niet vergeten.
> Ik krijg het formulier  en de velden gewoon te zien. dus het mappen zit
> wel goed! allen het versturen werkt niet!
>
> Idar
>

> "Eef Wesselink" <eef.wesselink at home.nl> schreef in bericht
> news:mailman.1.1263471301.31602.typo3-ug-dutch at lists.typo3.org...

>>> temp.form.locationData = 1
>>> temp.form.formName = mailform
>>> temp.form.formId = mailform
>>> temp.form.recipient = mail at idar.nl
>>> temp.form.layout = ###LABEL### ###FIELD###<br />