[TYPO3-UG Dutch] nieuwe content elementen niet zichtbaar

Bart Boeschen Hospers typo3 at ourlastyear.nl
Mon Jan 18 15:01:00 CET 2010

Bedankt voor je reactie.

De gebruiker heeft toegang tot de pages tabel/module, het bewerken van
een bestaande (door mij als admin) aangemaakt element gaat wel goed.

Alleen dus als de gebruiker een nieuw element aanmaakt wordt deze niet
zichtbaar.

En de optie "hide" is niet aangevinkt, dus dat is het probleem niet.

Nog iemand die een ander idee heeft?

Groeten,
Bart