[TYPO3-UG Dutch] nieuwe content elementen niet zichtbaar

Bart Boeschen Hospers typo3 at ourlastyear.nl
Mon Jan 18 12:09:22 CET 2010

LS,

Voor een nieuwe site heb ik een TYPO3 website opgezet met Templavoila.
Nu heb ik een extra BE user aangemaakt welke zou kunnen inloggen om
teksten etc toe te voegen en aan te passen. Echter als deze BE user een
nieuw content element aanmaakt, wordt deze niet zichtbaar op de website
nog via de Templavoila page module.

Alleen via List is het betreffende element terug te vinden en te
bewerken, maar nog steeds niet zichtbaar op de frontpage.
Vanzelfsprekend is de cache geleegd, maar dat heeft nog geen effect gehad.

Als ik als admin inlog kan ik het element ook niet via de Page module
zien, ook alleen via List.

Heeft iemand enig idee waar ik de oorzaak van dit probleem moet zoeken?
Want de gebruiker heeft dus wel de goede rechten om een pagina te
bewerken en om nieuwe items aan te maken, echter komen deze blijkbaar
toch niet naar voren op de frontend.

Groeten,
Bart