[TYPO3-UG Dutch] wrappen van een 3 lagen diep menu voor ie6

Jigal van Hemert jigal at xs4all.nl
Mon Jan 18 09:28:08 CET 2010

Arjan D wrote:
> En op de plek van definitie voor ie6 moet dan de typoscript code voor ie6
> menu komen?
> Probleem is dat ik dat niet op de juiste manier voor elkaar krijg met
> typoscript.

Ik begreep uit je code dat je voor ie6 een menu met HTML tabellen wilde
maken en dat je voor andere browsers een menu met een opsomlijst (<ul>)
wilde hebben.

Om nu lastige HTML conditional comments te voorkomen kun je met
conditions twee menublokken bouwen: eentje met wraps die de <ul> en <li>
tags eromheen zetten en een tweede met de HTML tabelstructuren voor IE6.

Groetjes, Jigal.