[TYPO3-UG Dutch] tip a friend maar dan direct en niet met eerst een linkje.

Idar Creative mail at idar.nl
Mon Jan 18 08:41:47 CET 2010

Beste Willem-Peter en Jigal,

In de "typo3.org: Documentation: TypoScript by example" [1] staat ook een
handig voorbeeldje.
Mijn probleem is dat mijn formulier wel wordt getoond, maar niet wordt
verzonden.
En ik heb alle adviezen gevolgd,  zoek topic: "callback mail FORM in
Typoscript werkt niet!" (14-1-2010)

Succes,

Idar Sprock

[1]