[TYPO3-UG Dutch] backend gebruikers instellingen (DAM)

Benjamin Serfhos serfhos at redkiwi.nl
Thu Jan 14 13:52:09 CET 2010

Hey Arjan,

De gebruiker moet ook toegang krijgen tot de sysfolder in de listview..
(zie accesslist). Aangezien de DAM extensie hier uitgebreid gebruik van
maakt heeft de normale gebruiker ook (zo goed als) volledige toegang tot
deze map nodig.

Ik hoop dat je hiermee weer uit de voeten kan!

Met vriendelijke groet,

Benjamin Serfhos
Redkiwi - http://www.redkiwi.nl