[TYPO3-UG Dutch] speciale tekens in typo3

Arjan D arjanduijkers at gmail.com
Wed Jan 13 15:56:11 CET 2010

Hi Pim,

Ik heb in de backend bij mijn paginaboom achter sommige pagina titels ®
gezet.
Wanneer ik dan de standaard sitemap functie gebruik van typo3 ziet hij dit
als tekst ipv html.
In de rest van mijn site (menu en in stukken tekst) wordt het wel vervangen
door het juiste symbool.

Ik heb beide regels van Daniel in mijn template staan nu maar dit heeft geen
effect op de sitemap functie.

Misschien dat ik een andere sitemap extentie moet downloaden en kijken of
die wel werkt.

Groeten,

Arjan