[TYPO3-UG Dutch] Login problemen in Internet Explorer

Felippe van Eekhout feekhout at xs4all.nl
Tue Jan 12 11:16:48 CET 2010

Hey,
heb ook wat problemen met inloggen in IE.
Niet zozeer met de 'hoofd' login pagina, maar met de zogenaamde 'mini-login' met redirect. Ik gebruik ook de newloginbox en  de macmade extensie. Het werkte allemaal, maar waarschijnlijk door een php-update (5.2.10??) bij mijn hosting gaat het fout. Ik heb nog geen work-around gevonden, helaas.

Gr Felippe

Op 12 jan 2010, om 11:03 heeft Joris Sartorius het volgende geschreven: