[TYPO3-UG Dutch] speciale tekens in typo3

Arjan D arjanduijkers at gmail.com
Mon Jan 11 18:32:33 CET 2010

Hi Daniel,

Ondertussen heb ik typo3 helemaal aan de praat op de server en kwam dus nu
het probleem van de speciale tekens weer tegen.
Wanneer ik een speciaal teken toevoeg met de speliale tekens knop gaat dit
prima.

Het probleem zit hem in de titels van de pagina. Bij een product moet het
teken ® gebruiken.
Wanneer ik in de paginaboom ® zet dan gaat het in het menu/breadscrump
enzo allemaal goed, behalve bij de sitemap.
Deze laat ® zien ipv het echte teken wat hiervoor in de plaats moet
komen.

Enig idee hoe ik dit kan omzeilen?

Groeten,
Arjan