[TYPO3-UG Dutch] tt_news geen image resize na update

Jos Schipper [netcreators] jos at netcreators.com
Tue Jan 5 14:51:11 CET 2010

Hoi Bart,

Kijk eens in de installTool of daar het resizen wel goed gaat.
Zelf heb ik probleem ook gehad.
De oplossing voor de site toen: Install Tool => All Configuration =>
zoeken naar deze waarde: [GFX][im_useStripProfileByDefault] = 1]
En deze op 0 zetten.
Misschien dat dat het ook bij jou werkt?

Groeten,
Jos

--
Met vriendelijke groet,

Jos Schipper
TYPO3 Consultant/Certified TYPO3 Integrator

TYPO3 Developer gezocht, lees de vacature online:
http://www.netcreators.com/bedrijf/vacatures-typo3-developer/

e: jos at netcreators.com
t: 026-442 4238
i: www.netcreators.com