[TYPO3-UG Dutch] File not written to disk! Write permission errorin filesystem?

Arjan D arjanduijkers at gmail.com
Mon Jan 4 16:26:40 CET 2010

Hi List,

Ik heb vorige week een site geupload naar een server en krijg nu de volgende
melding bij het bewerken van een content element:
File not written to disk! Write permission error in filesystem?

Ik zie dus wel de inhoud staan maar wanneer ik erop klik om het te wijzigen
krijg ik dus die melding.

Bij de install tool staat verder alles goed!

Nu heb ik een threat gevonden van Wiechert die een soortgelijk probleem had
alleen volg ik die oplossing nog nie helemaal?

*[Quote]*

"Mmm,

Beetje vreemd dat juist bij bewerking van een content element die fout
optreedt.
Even rigoureus: Gooi de hele typo3temp dir leeg (rm -r *). En de
tempfiles uit typo3conf, maar dat heb je vast al wel gedaan.

Probeer dan de permissie zetting zoals die in een van de tekstfiles
beschreven wordt.

Succes.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg

*[/quote]*

Zou iemand mij dit beter kunnen uitleggen?
alvast bedankt.

Greetz,

Arjan