[TYPO3-UG Dutch] mittwald down... moeten we ons zorgen maken?

Sander Vogels sander at typo3.org
Mon Jan 4 15:10:37 CET 2010

Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Ik heb Google's CCC er even over gebeld voordat iedereen hier allerlei
onzin gaat posten.
Er werd me verteld dat het IP adres 1 van de +/- 200 (!) variabelen is
in hun algoritme en dus wel meetelt maar niet heel zwaar. Ze kijken ook
naar de taal van je site, je domeinnaam, de landen vanwaar je
'gebacklinked' wordt e.d. en bepalen zo of je IP mee moet wegen in je
ranking op een bepaald onderwerp. Klinkt ook heel logisch want hoeveel
sites zijn er wel niet die meertalig zijn maar worden in 1 bepaald land
worden gehost.

Ciao Sander