[TYPO3-UG Dutch] Manier waarop categorieen werken en getoond worden in tt_news v3.0.1 veranderd?

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Tue Feb 23 19:27:02 CET 2010

Het is gelukt door het als volgt in te stellen:

Template SETUP:

plugin.tt_news {
  useSubCategories = 0
  displaySubCategories = 1
  categoryMode = 2
  reverseAMenu = 1
}

En dan op de pagina's met een  LIST instellingen:

What to display: Standard list view (LIST)
Category mode: Show items with selected categories (AND)
Use subcategories: defined by typoscript

En bijvoorbeeld de volgende categorieen:

- Website c
--- Sport | Voetbal | Engeland

Nu werkt het weer op de website zoals het ook in v2.5.2. werkte.

Blij dat ik uitgevonden heb hoe dit weer hetzelfde te laten werken met
v3.0.x.

Groeten,
Jordan