[TYPO3-UG Dutch] direct mail cronjob tijdsinterval

Pascal Cramer pascal at NOSPAMroguesheep.nl
Wed Feb 17 12:12:40 CET 2010

Willem,
heb jij enig idee of het gevaarlijk is of een direct mailing te
doen als je je email via een Google apps account laat lopen of
moet je dan de mailing ook via de Google smtp server laten lopen?

Groeten,
Pascal