[TYPO3-UG Dutch] Template content op basis van IP-adres (geo ip adres database)

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Tue Feb 16 16:01:25 CET 2010

Ik heb die bekeken en het is natuurlijk mooi om te zien dat deze
informatie al achterhaald kan worden. Ik heb het bij mij getest en
kreeg als resultaat alleen :

Nederland en
Longtitude: 5.75
Latitude: 52.5

door. Dat is al mooi natuurlijk maar nu de vraag hoe je die longtitude
en latitude zou kunnen gebruiken om op basis van bijvoorbeeld 12
provincies kunt bepalen of een bepaalde longtitude of latitude bij een
bepaalde provincie hoort in Nederland.

Ik heb dus (nog) geen idee hoe je kunt bepalen wat voor waardes van
een longtitude en altitude allemaal binnen een bepaald gebied mogelijk
zijn in bijvoorbeeld een provincie of een regio die je zelf wil
bepalen.

Pas als je bovenstaande weet kun je bepalen op basis van de regio waar
een longtitude of altitude toe behoort wat er met de template moet
gebeuren. Dat is dus wat ik eigenlijk wil. Iemand die in een bepaalde
regio zit krijgt andere template onderdelen te zien.

Groeten,
Jordan