[TYPO3-UG Dutch] direct mail cronjob tijdsinterval

WP Perquin perquin at yuplounge.nl
Tue Feb 16 13:39:29 CET 2010

Blacklist ontstaat ook wanneer je headers niet kloppen. Doe eerst eens een
smtp check via bijvoorbeeld www.mxtoolbox.com/diagnostic.aspx. Staat alles
op groen, dan kan je met een geruster hart e.a. versturen. Zorg dus dat de
verzender daadwerkelijk op jouw server voorkomt. 50 stuks per 5 minuten
lijkt me heel voorzichtig en netjes.

Willem