[TYPO3-UG Dutch] Template content op basis van IP-adres (geo ip adres database)

Gosse J de Jong gosse.kottick at gmail.com
Mon Feb 15 20:04:14 CET 2010

Hi Jordan,

Ik zag toevallig deze extensie staan "eye_iplogin" Login a FE user by IP
address. Is dit een richting die voor jou werkt?

--
Met vriendelijke groet,
Gosse

http://www.red-seadog.com

It's not the lofty sails but the unseen wind that moves the ship

Op 15 februari 2010 19:18 schreef Jordan van Bergen <
jordanvanbergen at gmail.com> het volgende: