[TYPO3-UG Dutch] Backend problemen na upgrade naar 4.3.1

Menno Appelhof demennooos at gmail.com
Fri Feb 12 16:51:21 CET 2010

Hoi Rudy,

Dank voor je snelle reactie.

Het was een upgrade van 4.1, naar 4.2 naar 4.3.1.

Ik gebruik hier op kantoor Safari en op de laptop, Firefox, IE8 en
Chrome. Het gebeurt bij allen. Ook wanneer ik voor de eerste keer in IE8
ging kijken of het probleem zich daar ook voordeed.

De browser cache van Safari en IE8 net geleegd en het probleem bestaat
nog steeds.

Kantoor systeem is overigens een MAC en laptop een Windows 7 machine.

Groeten,

Menno