[TYPO3-UG Dutch] Backend problemen na upgrade naar 4.3.1

Menno Appelhof demennooos at gmail.com
Fri Feb 12 16:27:56 CET 2010

Ha Groep,

Afgelopen week onze typo3 installatie geupgrade naar 4.3.1 en ik heb wat
rare dingen waar ik even niet van weet waar ik het moet zoeken.

De site draait normaal, inloggen in de BE gaat ook zonder problemen en
het menu en pagetree laden normaal.
Echter, het rechter scherm laat alleen maar de Frontpage zien.

Bij de standaard Typo Mods als Template, List en Access doen het
normaal, maar Page (met een TV icoontje), Templavoila, News Admin en nog
een paar geven alleen maar de frontpage weer in het rechterscherm.
Heel leuk, maar die ken ik ondertussen wel :-)

Admin Tools etc werken overigens normaal. Het zijn alleen de extensies
die in de Web lijst en Page die het niet doen.

De site draait in een subdir, een htaccess wordt gebruikt voor RealURL
met de standaard settings zoals in de standaard meegeleverd voorbeeld
htaccess.

Iemand in de groep een idee wat het kan zijn, waar ik het moet zoeken of
beter nog, hoe ik het kan oplossen?

Alvast bedankt.

Groeten,

Menno