[TYPO3-UG Dutch] sr_feuserregister installatie

Rens Admiraal renst3 at e-rank.nl
Wed Feb 10 22:32:38 CET 2010

Goedenavond allemaal,

Ik loop vast met de installatie van sr_feuserregister in TYPO3 4.3.1, en
staar me compleet blind waar het in kan zitten.

Ik heb de volgende stappen gevolgd:

1.       Installatie geinstalleerd (div2007 en static_info_tables zijn ook
geinstalleerd, dus die vereiste is aan voldaan)

2.       Static template (css-based) is geinclude

3.       Sysfolder aangemaakt voor de frontendusers, en 2 frontendgroepen
aangemaakt (upon registration / after registration)

4.       Typoscript setup/constants aangepast zodat de plugin goed ingesteld
is

5.       Plugin toegevoegd op de pagina (code leeg, of create, of maakt niet
uit, en storage pid is ingesteld op de juiste folder)

Het gekke is dat de plugin niets weergeeft. Zelfs als ik in de main functie
van de plugin keihard een die() commando aanroep heeft dit geen nut, dus het
lijkt wel alsof de plugin helemaal niet toegevoegd wordt ofzo.

Ik heb al geprobeerd om oudere versies van TYPO3 te gebruiken, of oudere
versies van de extensies, maar ook dat helpt allemaal niet. Ik heb zelfs een
volledig schone installatie gemaakt zonder plugins, en zelfs dan wordt de
plugin niet weergegeven.

Ik heb ook error_reporting aangezet, maar hierin staan alleen wat notices,
verder geen spannende zaken...

Heeft iemand ooit een soortgelijke situatie meegemaakt, of ziet iemand wat
ik over het hoofd zie? Ik heb de installatie handleiding meerdere keren
doorlopen, en eerder nooit problemen gehad met deze plugin. Maar toch lukt
het gewoon net niet...

Ik hoop dat het voor iemand bekend klinkt!

Groetjes,

Rens