[TYPO3-UG Dutch] 100x door andere gevraagd | het lukt me weer niet HTML renderen zoals ingegeven subheader in List ; -(

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Tue Feb 9 19:38:33 CET 2010

Het moet oh zo simpel zijn.

In de subheader van een tt_news item heb ik zelf html tags gebruikt

In single mode wordt dit gewoon gelezen en zo getoond in de broncode
en gebeurt er dus wat ik verwacht. In de List mode wordt alles in <p>
gezet en wordt <ul><li>etc. helemaal verwijderd uit de broncode. Dit
levert me om het halve jaar opnieuw gedoe op en telkens kost het me
heel veel tijd om dit goed te krijgen.

Hieronder wat ik allemaal geprobeerd heb om de html codes ook in List
mode bij de subheader gewoon als html gerendered te krijgen:

plugin.tt_news {
general_stdWrap >
displayList {
subheader_stdWrap.wrap = |
subheader_stdWrap.parseFunc >
subheader_stdWrap.parseFunc < lib.parseFunc_RTE
}
}

En zo heb ik wel 100 varianten geprobeerd. Het wil maar niet lukken.

Dit wordt ook door heel veel anderen gevraagd:

http://www.typo3-jack.net/typo3-project-tt-news-lists-netfielders-de/16171-typo3-ttnews-how-keep-html-formatting-subheader-whencopying-content-body-latest.html

Hopelijk heeft iemand die ene regel zodat dit voortaan in deze
nieuwsgroep snel na te lezen / op te vragen is.

Groeten,
Jordan