[TYPO3-UG Dutch] Hoe compleet is TSref? Hoe compleet moet TSref zijn?

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Sat Feb 6 21:44:55 CET 2010

Bij het doornemen van wat trainingsmateriaal kom ik op het volgende met
betrekking tot Condities.

In TSref vind ik alleen de "openingszin".

Dus zoals [browser = browser1, browser2, . . .]

Da's duidelijk.

Maar over "[else]" vind ik niets. En ook niet over [END], [End],
[GLOBAL], [Global] of [global] (om eens een paar versies te noemen).

Als ik me niet vergis stond dat er vroeger (ja, opa vertelt) wel in.
Is er wat veranderd in de syntax of verdwijnen dat soort dingen ook wel
"per ongeluk"?

Zo heb ik altijd in TSref gemist de syntax van het includen van een
typoscript of stconfig file. Of hoort dat niet in TSref? Zo nee, waar
dan wel?

Wie kan hier iets zinnigs over zeggen?

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg