[TYPO3-UG Dutch] plugins plots weg van pagina

Frank Sonck frank.sonck at freebel.net
Thu Feb 4 11:13:58 CET 2010

Op Thu, 04 Feb 2010 10:35:07 +0100, schreef Jigal van Hemert:

> Hoi,

> Ja, ik herinner me ook iets dergelijks. Er bleek toen dat af en toe niet
> de waarden van de Constants in de Setup terechtkwamen (daar stond dan
> vrolijk $plugin.bladibla in i.p.v. de echte waarde) en dus vertikte de
> plugin z'n werk te doen.
> Page cache legen deed wonderen... voor een tijdje. Een oplossing was om
> dan de waarden rechtstreeks in de setup te zetten (dus waar er property
> = {$plugin.constantname} stond, rechtstreeks property = 5 te zetten),
> maar echt mooi is zoiets niet te noemen.

> [...]

Dag beste mensen,

Hartelijk dank voor jullie tips en reacties.
Ik heb uiteindelijk dan maar 'de sprong in het koude water' gedaan en de
temp_CACHED files verwijderd. Probleem meteen opgelost.
Maar zoals Daniel zegt: het is heel ongrijpbaar en dus lichtelijk
vervelend. Ik heb zo'n paar tt_news list pagina's die ook soms plots een
verouderde lijst artikels geven en waar page cache dan moet geleegd
worden.
Ik zal mijn licht ook eens opsteken in de Engelse lijst.

@Jigal: Hoe zie jij dat er mbt constants soms "vrolijk $plugin.bladibla
in i.p.v. de echte waarde" in de setup stond?

Vriendelijke groeten,
Frank Sonck