[TYPO3-UG Dutch] Zoekveld aanpassen

Marijn Depraetere marijn.depraetere at telenet.be
Thu Feb 4 09:24:24 CET 2010

Gewoon even manipuleren met CSS lijkt met het eenvoudigste.  Bijvoorbeeld:

/* Searchbox */
div#searchbox form {
     margin: 0; padding: 0; border: 0;
}
div#searchbox form input {
     width: 280px; min-width: 280px;
}

Anders de template van je extensie aanpassen naar wens.  Dit is
eigenlijk geen TYPO3-vraag :-)