[TYPO3-UG Dutch] T3nn dag - Programma

Fred Mellink fmlk4u at gmail.com
Thu Dec 30 19:33:24 CET 2010

Hoi Daniel,

Hoe heb je zelf je presentatie over Templavoila templates gehouden? Zonder
ppt of anderszins.

Met http://kbc.bb-hosting.org schiet ik flink op met inmiddels 213 producten
erin. Nu wachten op Joost voor twee extra sorteervelden "prijs" (value) en
"type" (tekst) voor tt_news. Dat schijnt toch lastig te zijn. Maar het is
wel de oplossing tot sorteren en filteren op prijs en type, naast
categorien. We hebben offerte gevraagd. Zou jij dat kunnen en wat zou dat
bij jou kosten? Snap je wat ik bedoel? Anders kan ik er over bellen.

Hartelijke groeten, Fred

Op 27 december 2010 21:47 schreef Daniel Doesburg <daniel at typo3-nl.eu> het
volgende:

Hartelijke groeten, Kind Regards,