[TYPO3-UG Dutch] tt_news articles worden niet geindexeerd

Muriel le Pair typo3 at strangefruit.nl
Tue Dec 28 17:47:43 CET 2010

Aha ik ben eindelijk een stap verder. Het is een bug!

Ik heb de crawler opnieuw geïnstalleerd en TYPO3 geupdate naar de
vandaag verschenen versie.

De crawler genereerd out of de box een fatal error als "use realurl
url's" wordt aangevinkt. Hiervoor is een patch beschikbaar:
http://bugs.typo3.org/bug_view_advanced_page.php?bug_id=14160

De patch lijkt in eerste instantie goed te werken omdat de juiste
tt_news realurl's worden gegenereerd. Maar op een of andere manier
worden de tt_news artikelen niet (meer) geïndexeerd.
Als je "use realurl url's" uit vinkt dan werkt het wel.

Het vreemde is dat is toch echt zeker weet dat ik het eerst met
realurl's aan de praat had. Het zou kunnen zijn dat het met een eerdere
TYPO3/realurl versie wel werkte.

--
met vriendelijke groet,

Muriel le Pair