[TYPO3-UG Dutch] PM knop in mm_forum

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Mon Dec 20 20:06:48 CET 2010

Op 20-12-2010 15:50, Lotte van Breugel schreef:
> Hallo,
>
> Ik gebruik mm_forum, en bij elk geplaatst bericht staat er een klein
> menu met de knoppen "Citeer-Rapporteer-Quote-PM".
>
> Nu wil ik de PM knop wijzigen. In plaats van alleen PM wil ik Prive
> bericht in de button.
>
> Ik heb heel de extensie doorgezocht maar kan nergens vinden waar de
> tekst in de buttons word gedefineerd.
>
> Iemand misschien een idee?
>
> groet,
>
> Lotte van Breugel

Hoi Lotte,

Dit staat in typo3conf/l10n/nl/mm_forum/pi1/nl.locallang.xml

Deze kun je handig wijzigen met de extensie llxmltranslate

Overigens gaat de link niet goed in het mailtje wat je ontvangt bij een
PM, hiervoor moet je een kleine aanpassing doen
http://forge.typo3.org/issues/9437

--
Met vriendelijke groet
Kind Regards