[TYPO3-UG Dutch] nieuwste versie van extensie typoscript_code 'bevriest' de browser

Jigal van Hemert jigal at xs4all.nl
Tue Dec 14 19:27:59 CET 2010

Hoi,

On 14-12-2010 18:58, Erwin Winkel wrote:
> Ik heb contact opgenomen met de developer(s) van de extensie. Het bleek een
> bug in de extensie te zijn. Inmiddels is er een update van de extensie
> waarin dit probleem is verholpen.

Als alternatief is er nog "typoscript_ce" [1]

Hiermee kun je ook niet-gecachete TypoScript in je pagina proppen. Deze
extensie is al twee jaar oud, maar als er geen problemen mee zijn is een
nieuwe versie ook niet nodig.

[1] http://typo3.org/extensions/repository/view/typoscriptce/current/

--
Kind regards / met vriendelijke groet,