[TYPO3-UG Dutch] T3nn dag - Programma - ITALIAANS/GRIEKS/CHINEES HAPPEN?

Ronald Wopereis woepwoep at gmail.com
Mon Dec 13 17:34:36 CET 2010

Joost dank je wel voor je bijdrage
Ik zeg eveneens dank aan Daniel en Gerard (de "man van de catering")
overigens had ik een gesprek met de fotograaf, die heeft nog geen website.
gerard daarop gewezen, maar die zei dat de fotograaf via Daniel was
binnengekomen. Dus Daniel, als je Gerard wil bedanken, stuur dan de
fotograaf naar WIND.
hartelijke groeten Ronald

Op 13 december 2010 16:02 schreef Joost van Berckel [Content Online] <
joost at contentonline.nl> het volgende:

> Beste mensen,
>
> Ik wil Wind Internet en Daniel van harte bedanken voor de leuke T3NN dag.
> Wellicht tot de volgende keer of tot de T3NP dag (Noord Peruaanse TYPO3 dag)
> :-)
>
> Groetjes,
>
> Joost
>

> Op 10-12-10 00:09, Joost van Berckel [Content Online] schreef:
>
>  Beste mensen,

>>> 09:20 Opening
>>> 09:30 Presentatie 1: Geavanceerde FCE's - door Rudy Gnodde
>>> (WIND-Internet)
>>> 10:30 Pauze
>>> 10:50 Presentatie 2: Phoenix - door Rogier Hosman (Drecomm)
>>> 11:50 Vragen uurtje: voor, door en met elkaar
>>> 12:45 Maaltijd
>>> 13:30 Presentatie 3: Plugin ontwikkeling met Flexforms - door Pim Broens
>>> (Redkiwi)
>>> 14:30 Pauze
>>> 14:50 Presentatie 4: Templavoila framework - door Daniel Doesburg
>>> (Doesburg.biz)
>>> 15:50 Afsluiting

http://www.red-seadog.com
http://www.maakjegeenzorgen.nl