[TYPO3-UG Dutch] Fouten bij ext. advanced_sitemaps

Jigal van Hemert jigal at xs4all.nl
Thu Dec 2 18:33:17 CET 2010

Hoi Joost,

On 2-12-2010 12:11, Joost van Berckel [Content Online] wrote:
> Goed nieuws! Alle icon_works troep is nu verdwenen.

Patch heb ik naar de core lijst gestuurd; men kan testen en stemmen.

> Ik heb nog 1 overblijvende fout: <b>Warning</b>: Invalid argument
> supplied for foreach() in
> <b>typo3conf/ext/advanced_sitemaps/pi1/class.tx_advancedsitemaps_pi1.php</b>
>
> Lijkt me nu meer een bug van advanced_sitemaps....

Inderdaad.

Nu is het slechts een warning, maar netjes is het om ook die te voorkomen.

> Wat is de impact voor andere installaties mocht ik dit op centrale
> source locatie willen patchen?

Als hij is goedgekeurd komt het in de volgende versie 4.4.5/4.5.0
terecht, dus dan kun je de huidige installaties met gerust hart patchen.
Bij updaten naar 4.4.5/4.5.0 ga je dus naar een versie waar de patch al
in zit.

--
Kind regards / met vriendelijke groet,

Jigal van Hemert.