[TYPO3-UG Dutch] tt_news vraagje

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Thu Dec 2 13:19:15 CET 2010

Meer en meer krijg ik deze vraag:

"en daarvoor in de plaats wil ik voortaan bij het nieuwsitem direct de
fotos plaatsen. Nu kan dat al maar ik wil dat dan doen in een
diavoorstelling. Dus ik maak een nieuws item met tekst en daar een
diavoorstelling van de fotos bij. Is dat mogelijk?"

Men wil dus bijvoorbeeld 20 foto's toevoegen bij een tt_news items
waarbij de foto's dus als een dia voorstelling bij het individuele
nieuwsitem getoond worden.

Is daar een extensie voor of heeft iemand een andere oplossing (jquery
carousel of zo)?

Groeten,
Jordan van Bergen