[TYPO3-UG Dutch] IP adres

H.E.Weenink | Aristo WebDesign h.e.weenink at aristo-webdesign.nl
Mon Aug 30 20:50:13 CEST 2010

Dag Martijn,

Ik kan me niet herinneren dat het IP adres ergens staat, tenzij je het zelf als domainrecord hebt ingesteld.
Verder is het wellicht mogelijk dat er ergens iets in de cache wordt opgeslagen. Dan deze even legen, ben je zeker dat het weg is.
Je zou is een tracert uit kunnen voeren naar je domeinnaam en kijken of hij ergens langer blijft hangen.

Vrgr Eef