[TYPO3-UG Dutch] taalselectie op frontend in typo3 Introductiepackage (4.5a1)

Fred Mellink fmlk4u at gmail.com
Sun Aug 29 23:56:29 CEST 2010

Om meer van typo3 te leren ben ik locaal met XAMPP aan het "spelen" met het
Introductiepakket van Typo3 4.5a1 en met name met meertaligheid. De
welkomstpagina hab ik in Engels en Nederlands gemaakt. Beide talen zijn
geconfigureerd

Als ik kijk op /fileadmin/default/templates/typo3-intro-template.html dan
zie ik bovenin English  Deutch  Change Language   Customer login

Maar in de frontend alleen Customer login. Enige hints zijn gewenst.

--
Hartelijke groeten, Kind Regards,

Fred Mellink