[TYPO3-UG Dutch] Allemaal vraagtekens in de backoffice ; -) LOL maar niet echt de bedoeling?

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Tue Aug 24 20:56:30 CEST 2010

In de volgende file:
t3lib_iconWorksTest.php

staan dit soort functies:

00136         // Tests concerning getSpriteIcon
00138
00143         public function
getSpriteIconWithEmptyStringReturnsSpanWithIconMissingSprite() {
00144                 $this->assertEquals(
00145                         '<span class="t3-icon t3-icon-status
t3-icon-status-status t3-icon-status-icon-missing"></span>',
00146                         t3lib_iconWorks::getSpriteIcon('')
00147                 );
00148         }
00149
00154         public function
getSpriteIconWithMissingIconReturnsSpanWithIconMissingSprite() {
00155                 $this->assertEquals(
00156                         '<span class="t3-icon t3-icon-status
t3-icon-status-status t3-icon-status-icon-missing"></span>',
00157 t3lib_iconWorks::getSpriteIcon('actions-juggle-speed')
00158                 );
00159         }
00160
00165         public function
getSpriteIconWithExistingIconReturnsSpanWithIconSprite() {
00166                 $this->assertEquals(
00167                         '<span class="t3-icon t3-icon-actions
t3-icon-actions-document t3-icon-document-new"></span>',
00168 t3lib_iconWorks::getSpriteIcon('actions-document-new')
00169                 );
00170         }
00171
00176         public function
getSpriteIconWithExistingIconAndAttributeReturnsSpanWithIconSpriteAndAttribute()
{
00177                 $this->assertEquals(
00178                         '<span title="foo" class="t3-icon
t3-icon-actions t3-icon-actions-document
t3-icon-document-new"></span>',
00179 t3lib_iconWorks::getSpriteIcon('actions-document-new',
array('title' => 'foo'))
00180                 );
00181         }
00182

etc. etc.
daar worden die spans dus gemaakt als je dus blijkbaar spriteiconen
mist. Volgens mij mis ik niks ;-) omdat andere backofficen het wel
doen met dezelfde symbolic link naar dezelfde source map maar het moet
hiermee te maken hebben. Geen idee nog waar ik het verder moet zoeken.
Groeten,
Jordan