[TYPO3-UG Dutch] Probleem met RGgooglemaps in IE

Floor Crijns floorcrijns at gmail.com
Mon Aug 23 17:10:53 CEST 2010

Beste mailgroep,

Het probleem is inmiddels verholpen. In een van de tekstvelden stond
(vanuit word) geplakte tekst. IE kan hier niet mee overweg en heeft
daardoor waarschijnlijk niet alles in kunnen lezen/genereren. Dit
wordt voortaan dus plakken als platte tekst. Ik ben erg blij met de
oplossing, zonder jullie was dit niet gelukt; en zeker niet zo snel.

Mijn dank is groot!

Florke

Op 22 augustus 2010 14:38 heeft Floor Crijns <floorcrijns at gmail.com>
het volgende geschreven: