[TYPO3-UG Dutch] Redirect via header () niet in real url formaat

Rudy Gnodde (WIND Internet) rgn at windinternet.nl
Mon Aug 23 13:53:50 CEST 2010

Beste Koen,

On 23-8-2010 13:00, Koen Van Nuffelen wrote:
> Goeie mooie zonnige maandagmorgen ;-)
>
> Bij het openen van een website kom je op een taal/land keuzemenu.
> Indien er echter reeds een cookie aanwezig is met de taal en het land
> moet er ineens een redirect gebeuren naar de home pagina.
>
> Ik wou dit op de volgende manier doen:
> $linkConf = array(
> // Link to current page
> 'parameter' => $linkPageId,
> // Set additional parameters
> 'additionalParams' => $linkAddParams,
> // We must add cHash because we use parameters
> 'useCacheHash' => true,
> // We want link only
> [...]

TypoLink zou gewoon RealURL url's moeten genereren. Wordt dit gedaan op
een plek waar RealURL (nog) niet aanstaat?

Overigens kun je beter gebruikmaken van de functie
t3lib_div::locationHeaderUrl() om de URL te voorzien van de baseUrl.

Met vriendelijke groet,

Rudy Gnodde
WIND Internet
http://www.windinternet.nl