[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 GebruikersAvond / -Middag / -Dag: NoordBrabant

Pim Broens - Redkiwi broens at redkiwi.nl
Fri Aug 20 11:31:58 CEST 2010

Hey Michiel,

> Dag TYPO3 lui,
>
> Bij deze wil ik jullie uitnodigen voor een TYPO3 gebruikers
bijeenkomst
> van Noord Brabantse TYPO3 gebruikers (ook niet Noord Brabanders zijn
> natuurlijk welkom ;-).
>
> http://nl.wikipedia.org/wiki/Noord-Brabant
>
> De bijeenkomst zal worden gehouden in de hoofsdstad: 's-Hertogenbosch
>
> De datum zal ergens begin oktober zijn, ik sta open voor suggesties
> voor
> wat betreft datum en tijdstip.
>
> De locatie zou Hotel Terminus kunnen zijn:
> http://home.planet.nl/~meule801/
> [...]

Klinkt goed, ik zal eens kijken of we vanuit Rotterdam nog een delegatie
kunnen sturen (toch bijna Brabant..)
Misschien een 'no-brainer' maar begin oktober is ook de T3CON in
frankfurt, even kijken dat die langs elkaar heen lopen dan (volgens mij
1-2 oktober)

Met vriendelijke groet,

Pim Broens
Redkiwi