[TYPO3-UG Dutch] realurl op localhost install?

Gautam Kok [Netcreators] gautam at netcreators.com
Thu Aug 19 16:13:35 CEST 2010

Hoi Frank,

Hoe heb je je baseurl ingesteld? In de root-template van je site (of een template dat overal geinclude wordt in ieder geval) doe je dat door de volgende regel in je constants te zetten - niet in setup. Er hoeft geen config. voor dacht ik.
baseURL      = http://localhost/

Groeten,
Gautam

Op 19 aug 2010, om 16:02 heeft Frank Sonck het volgende geschreven: