[TYPO3-UG Dutch] RTE traag bij klant

Barbara Wijbenga bwijbenga at chello.nl
Thu Aug 19 10:47:50 CEST 2010

Goeiemorgen,

Sinds 4.4 duurt bij een klant van ons het laden van de RTE erg lang (>30s.).
Ook bij hun ICT bedrijf, waar ze ook contact mee hadden opgenomen i.v.m. dit
probleem is het zo traag (Ziggo, 3Mb/sec upload, 20Mb/sec download).
Echter bij mij thuis (UPC, 3Mb/sec upload, 30Mb/sec download - IE8 en FF) en
op het werk is het niet traag.

Heeft iemand dit ook gehad en hoe is dat opgelost? Ik ben bang dat ik anders
moet gaan downgraden omdat de klant er van overtuigd is dat het van de
update van Typo3 komt.

Alvast bedankt,
Barbara