[TYPO3-UG Dutch] 2 verschillende rss feeds tt_news i.v.m.meertaligheid?

Pim Broens - Redkiwi broens at redkiwi.nl
Wed Aug 18 16:17:22 CEST 2010

Hoi Jordan,

> Zojuist geprobeerd maar dit wil(de) niet werken bij mij. Ik zal het TS
> wel fout hebben gemaakt. Ik had dus zoiets:
>
> [globalVar = GP:L=0]
> xmlnews {
>    10.pid_list = 64
>    10.singlePid = 63
> }
> [end]
>
> [globalVar = GP:L=1]
> xmlnews {
>    10.pid_list = 100
>    10.singlePid = 63
> }
> [end]

> [...]

Het gaat hier vooral om het stukje 'en verder op dan:' waar het fout
gaat.
De [globalVar = GP:L=x] declaraties gebruik je voor overschrijving als
je het op deze manier doet, en dan moeten ze dus juist na het algemene
stuk staan, en niet eerst de [globalVar = GP:L=x] en dan de code.
Simpelweg de volgorde wisselen zou moeten doen wat Daniel al aangaf.

Succes!

Met vriendelijke groet,

Pim Broens
Redkiwi