[TYPO3-UG Dutch] Premature end of script headers

Marco Nieborg marco.nieborg at gmail.com
Wed Aug 18 14:12:53 CEST 2010

Hallo Jos,

Blijkt idd. dat de provider gebruik maakt van suhosin. Alleen de provider
geeft de /var/log/apache/suexec.log niet vrij. Ik moet aangeven welk script
problemen geeft. En als ik dat wist ..... !!

Groet,  Marco

Op 13 augustus 2010 20:12 schreef Jos Schipper [netcreators] <
jos at netcreators.com> het volgende: