[TYPO3-UG Dutch] date2cal -> Invalid weekday value [only 1 to 31]

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Mon Aug 16 20:28:36 CEST 2010

Hoi Jacco / Willem,

Ik heb dit "Enable Natural Language Parser" uitgevinkt en dan gaat de
datum onder het date field inderdaad weg en werkt het probleemloos.

Echter had ik weer iets bijzonders. Ik had de flatmanager extensie en
powermail als rerserveringsformulier op 1 pagina staan en dan werkt
date2cal weer niet blijkbaar.

Ik kreeg als je een dag aanklikt in date2cal een STACK OVERFLOW popup
error melding. Dit gebeurt dus in combinatie met flatmanager op 1
pagina. Zet je het powermail formulier op een eigen pagina dan heb je
dit probleem niet.

Dit ter info.

Groeten,
Jordan