[TYPO3-UG Dutch] date2cal -> Invalid weekday value [only 1 to 31]

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Sun Aug 15 18:31:16 CEST 2010

Dank Willem voor je tip.

Ik heb enablebackendintegration uitgevinkt in de extensie manager bij
deze extensie en dan werkt het goed.

Nu is echter de vraag wat moet je doen om dit zowel in de frontend als
in de backend werkend te krijgen? dat kon ik op onderstaande URL niet
echt vinden of ik heb het niet goed gelezen.

Het probleem is dus opgelost maar ik zou best wel willen weten hoe je
het dan toch voor elkaar krijgt dat het ook in de backend werkt.

Groeten,
Jordan