[TYPO3-UG Dutch] Premature end of script headers

Marco Nieborg marco.nieborg at gmail.com
Fri Aug 13 19:03:03 CEST 2010

Ik heb nog verder gekeken en het is toch een lastig probleem. Een corrupte
php.ini kan ik niet goed testen omdat deze door de provider wordt geregeld.
Wel ben ik erachter gekomen dat als ik de pagina met de error het vinkje
aanzet van "Geen Cache" dat de pagina wel goed gaat laden. Als deze weer
uitvink doet de pagina het niet meer en krijg ik de Internal Error weer te
zien. Dit geldt voor meerdere pagina's op de website.

De meeste pagina's gaan wel goed met caching aan. Het probleem moet dus wel
ergens daarin zitten. Of dit nu ook met de " Premature end of script
headers: index.php"  te maken heeft weet ik niet zeker.

Misschien heeft iemand een idee waaraan het kan liggen.

Groeten,

Marco Nieborg

Op 11 augustus 2010 22:02 schreef Rik Willems <rik at actiview.nl> het
volgende: